URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
na czas zastępstwa:
Referent ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie co najmniej średnie o profilu ogólnym lub zawodowym,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: 1 rok,
doświadczenie w pracy w jst w tym na pokrewnych stanowiskach: mile widziane 1 rok, w tym: staż, praktyka zawodowa,
umiejętność obsługi komputera,
znajomość prawa administracyjnego,
prawo jazdy kat. B i umiejętności kierowania pojazdami samochodowymi
łatwość nawiązywania kontaktów,
zdolności interpersonalne,
komunikatywność,
kultura osobista,
łatwość podejmowania decyzji,
sprawna i efektywna organizacja pracy,
umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250).
2. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2016 r., poz. 2102).
3. Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gospodarki komunalnej na terenie gminy, a w szczególności:
Koordynowanie działalności gminnych jednostek organizacyjnych i firm wykonujących usługi komunalne w zakresie zaopatrzenia gminy w wodę, oczyszczanie ścieków, usuwanie odpadów stałych i płynnych, utrzymanie zieleni miejskiej i zadrzewień.
Nadzór nad wykonywanymi usługami komunalnymi na rzecz gminy.
Prowadzenie spraw związanych z należytym funkcjonowaniem placów zabaw dla dzieci.
4.Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, najmem i użyczeniem osobom fizycznym i prawnym nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.), a należących do kompetencji gminy.
5. Ustalanie opłat za zarząd, dzierżawę.
6. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 13.12.2013r. o rodzinnych ogródkach działkowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2260).
7. Udzielanie opinii o wystawionej na licytację wydzielonej części nieruchomości rolnej.
8. Przygotowanie danych i informacji dla stanowiska ds. zamówień publicznych w celu ogłaszania przetargów na usługi komunalne.
9. Przygotowywanie materiałów do konstrukcji budżetu gminy na dany rok.
10. Zastępowanie Inspektora ds. dróg i ochrony środowiska.
11. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.
2. Zadania okresowe:
1. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, w tym związanych z prawidłową realizacją zakresu, nieprzewidzianych w pkt 1.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Budynek z podjazdem. Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) oryginał kwestionariusza osobowego
e) kopie świadectw pracy
f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2016 poz. 922 oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. 2016 poz. 902
h) oświadczenie o niekaralności,
i) referencje,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w terminie do dnia 6 marca 2017 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
BURMISTRZ
Jerzy Szczupak